zondag 31 maart 2013

review lemony flutter

heey mensen,
vandaag een review van mijn nu al geliefde lemony flutter. Ik ben afgelopen donderdag in Amsterdam geweest. Toen we daar waren gingen Marilene en ik voor het eerst naar de lush wat een ervaring! De mensen daar waren heel aardig tegen ons en we mochten alles proberen en ruiken. Maar even to the point ik heb daar dus lemony flutter gekocht. Ik ben nu al helemaal fan, ik kan niet meer zonder. Ik vind de structuur heel fijn een beetje als een bodybutter maar net nog iets steviger. Hij is erg fijn in gebruik je hebt maar een klein beetje nodig dus je doet er lang mee. Mijn nagelriemen en ellebogen zijn nog nooit zo zacht en verzorgd geweest. Ik zou hem zeker aanraden. Hij is wel wat prijzig maar dan heb je ook wat.
Lemony flutter 10,65 alleen te koop bij de Lush.


xxxNairobi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten