maandag 3 juni 2013

Sorry, blogspot en winactieeee :)

Heej allemaal,
vandaag even een snel berichtje voor jullie..
Nairobi&Ik zijn de laatste tijd heel druk met school en plaatsen daarom vrij weinig artikelen en/of filmpjes.. Wij willen even sorry zeggen maar als de proefwerkweek voorbij is ( over 2 weken en wij bijna vakantie hebben zijn we all yours..
Ik hoop dat jullie het snappen..
Dikke kus van Marilene

Ojaa trouwens.. Op LotofEverything.blogspot.com lijkt het of alleen Nairobi artikelen schrijft want bij alles staat.. geschreven bij Nairobi van Londen.. gepubliceerd bij Nairobi van Londen.. maar ik zal voortaan wel ff mijn naam in de titel plaatsen zodat je kan zien welke artikelen van mijn zijn. Maar ons blogspot account staat op Nai's naam dus ja.....

ennee 1.400 kanaal weergaven op youtube en 4 abbonee''s ( kom op jongens dat kan meer!!!!!!)
Bij 5000 kanaal weergaven en 100 abbonee's gaat er een leukkkee winactie uit !! abboneer, like, volg en ja kijken naar die filmpjes!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten