dinsdag 19 maart 2013

How to survive the test week ?

hoi allemaal, vandaag voor jullie een artikel + filmpje van hoe ik probeer mijn proefwerkweek te overleven. Deze periode probeer ik wat nieuwe dingen uit die me tot nu toe heel erg hebben geholpen. als eerste hou ik nu een dag schrift(0,20 cent bij de action) bij. hierin staat mijn planning voor de komende twee weken (de proefwerkweek begint vrijdag ) alles wat ik heb geleerd streep ik af en berg ik op in mijn klapper(2,00 euro bij de action). In die klapper heb ik a4 lijntjes papier (1,20  euro bij de action) en tabbladen (0,80 cent bij de action) op diet tabbladen staan verschillende categorieen, talen bizo en nasktec, geschiedenis en aardrijkskunde, en overige. Maar het is oook heel belangrijk dat  je iets hebt om je tussen de verschillende vakken te kunnen ontspannen.  Een boek, of gewoon ff lekker op je mobiel. en dat dan 5 minuutjes en daarna een ander vak.
DIt is hoe ik de Proefwerkweek probeer te overleven. filmpje volgt nog xoxo Marilene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten