zondag 22 september 2013

2 in 1 review~Essence mascara & Miss sporty Lipstick

Haii beautyguru's,

Vandaag voor jullie een twee in een revieuw. Ik heb gister een super mooie nieuwe lipstick (met korting!!) en een mascara gescored. Ik ben er nu al SUPER ENTHOUSIAST over en dat wil ik graag met jullie delen


Dit zijn de pareltjes die ik gister heb bemachtigd. De Get big Lashes, Waterproof Volume Boost van essence. En de Blushed again! ( N. 14 ) lipstick van Miss sporty. Kijken jullie mee ?

Laten we beginnen met de Mascara van Essence. Ik zocht al heel lang de perfecte VOLUME waterproof mascara. En die vond ik ! nog budget ook!
                        

      Het borsteltje ziet er een beetje uit als een soort ragebol waar je moeder vroeger altijd de spinnenwebben mee weghaalt. Zo voelt het ook een beetje als je hem aanbrengt. Hij zorgt daardoor ook voor extra veel volume.
 De verpakking is ook heel mooi. Lekker dik met mooie zwarte en roze letters en de rest mooi blauw. Hou ik van! niet te schreeuwerig maar toch opvallend! goedzo essence!
 Dan over naar het resultaat. Zoals ik al zei maakt ie mijn wimpers echt mooi en langer en geeft hij ook een mooie zwarte kleur af. Waterproof is ie zeker want hij heeft op deze foto een plensbui al overleeft. ( ik moest de hond uitlaten in de stromende regen.) Goeie aankoop dus!
Dan de Miss sporty lipstick. Deze is uit de nieuwe collectie en even een applaus voor de nieuwe miss sporty verpakkingen. Mooie zwarte huls en een stukje waarbij je de kleur kan zien.
 Miss sporty lipstick in 014 Blushed again.
 Swatch. De lipstick geeft een mooie kleur af en ruikt heerlijk naar watermeloen.
De kleur blijft super mooi op je lippen zitten. Zeker wel 2 a 3 uur als je niks eet of drinkt.


 
Ik ben super enthousiast over mijn nieuwe aankopen!
Essence Get big lashes, Volume boost waterproof mascara 2,60 ( te koop bij kruitvat en trekpleister)
Miss sporty 014 blushed again! lipstick 2,50 ( te koop bij etos )
Op de lipstick kreeg ik 30 % korting vanwege zo'n actie die er was. dus daarvoor heb ik 1,75 betaalt.
Dan was dit de review! Hope you enjoyed!
Groetjes Marilene
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten