zondag 18 augustus 2013

Top 5

Top 5 favoriete beautyproducten

1. Concealer ik kan gewoon niet zonder! Mijn gezicht is vaak erg onrustig en dan wil ik wel iets om het te camoufleren. En foundaiton gebruik ik nog niet.

2. Mascara het geeft net even wat extra's wat ik persoonlijk erg mooi vind. Zoals dat het mijn wimpers beter uit laat komen. Want ze zijn lang maar staan recht naar voren en krullen nouwelijks, dus dan zie je niet dat ze lang zijn. Met mascara zie je dat wel.

3. Lippenbalsem mijn lippen zijn vaak heel droog en dat ziet er absoluut niet mooi uit als je iets op je lippen doet. En als ik lippenbalsem gebruik ziet het er een stuk beter uit na een tijdje.

4. Compactpoeder dit is echt mijn redding in de zomer op warme dagen! Vaak glim ik dan heel erg en dat ziet er niet uit vind ik. Als ik dan wat poeder opdoe zie ik er meteen stukken beter uit. Echt ik kan niet zonder!

5. Lippenstift/lipgloss dit maakt je look echt af. Als je een hele naturelle ooglook ophebt kan een felle lippenstift of lipgloss de look echt laten knallen. Maar een hele nude lippenstift of lipgloss kan ook heel mooi staan. Kortom ook deze verdient een plaats in mijn top 5.

Xoxo Nairobi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten