vrijdag 2 augustus 2013

Hee allemaal,
Vandaag voor jullie een top 5.. ik denk dat ik elke week een artikeltje ga maken over een top tien/vijf en dan een bepaalde categorie.. vandaag is dat...... "trommelgeroffel" Beauty site's.. hoe kan het ook anders want ik ben zelf ook een beautyblogger (en beginner :/)  maarja... let"s the partyy started

Allereerst wil ik zeggen dat nairobi en ik niemand willen na-apen ofzo maar gewoon echt OPRECHT fan zijn van deze site"s

1. dat is voor mij toch echt wel teske de schepper van WWW.TESKUH.NL
Om haar filmpjes kan ik zo hard lachen.. Ik denk dat Teske voor mij wel een van mijn "idolen" is waardoor ik samen met nairobi LoE ben gestar. ook haar site is heel leuk om elke dag even te bekijken

het leukste aan teske's site : photo diary's en maskers
het leukste aan haar youtube kanaal : vlogs en tutorials

2.  Mascha van WWW.BEAUTYGLOSS.NL
Zij is eigenlijk een van de eerste die een beauty site is begonnen op youtube enzo.
Haar filmpjes vind ik heel professioneel en ze zijn stuk voor stuk kleine wijze lessen voor mij. haar site is zoooo mooi!!

het leukste aan haar youtube kanaal: opruim filmpjes en filmpjes met gregor
het leukste aan haar site: FOTD
 



3. Elise joanne van WWW.ELISEJOANE.NL

Elise is zo nuchter en grappig dat ik helemaal strak lig als ik haar filmpjes kijk :) helaas kijk ik bijna nooit op haar site..

leukste aan haar youtube kanaal: stash flash en unboxingen

4. D is for dazzle : DIANNAA :) WWW.DISFORDAZZLE.NL
 Ik vind haar filmpjes zo leuk omdat ze lekker vlot en grappig zijn :) helaas kijk ik bijna nooit op haar site

het leukste aan haar youtube kanaal:  filmpjes met rutger en shoplogs


5. Vera van WWW.VERACAMILLA.NL

Haar filmpjes en site  zijn zo proffesioneel dat ik vol verbassing naar haar looks enzo kijk! dat zou ik echt niet durfen :/ maar het is natuurlijk wel heel leuk....

leukste aan haar site : alles eigenlijk wel :)

nou dat was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot sneelll

xoxoxo Marilene


 WWW.MISSLIPGLOSS.NL een beetje mijn nummer 6 :)

 

2 opmerkingen:

  1. Allemaal leuke bloggers, ik volg ze ook allemaal! Hopelijk kom ik ooit ook nog eens tussen je favorieten te staan ;P
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend lief je mij hebt genoemd! Dank je wel! :D

    BeantwoordenVerwijderen