donderdag 1 augustus 2013

Confessions of a beauty guru tag.

Vandaag doe ik een tag in artikel vorm omdat ik al heel veel video's klaar heb staan. Dus ik dacht ja laat ik het dan maar schrijven.

1. Hoeveel uur per week besteed je aan het opnemen/bewerken van video’s?
Zo'n 2 uur denk ik met bewerken erbij.

2. Spaar je of geef je liever je geld uit?
Op dit moment spaar ik zodat ik als ik naar Amsterdam ga veel kan uitgeven. Dus ik spaar zodat ik kan uitgeven.
3. Wanneer is het voor jou het makkelijkst om te filmen?
Op een mooie zonnige dag tussen 12 en 3 uur in de middag want dan is het licht het beste.

4. Wat maakt het voor jou makkelijk om tegen de camera te praten?
Het is eigenlijk net alsof je tegen een vriendin of vriend praat alleen krijg je geen antwoord. Dat is denk ik iets dat het makkelijk maakt.
5. Wat is jouw slechtste make-up gewoonte?
Ik gebruik geen oogschaduwbasis =$. Ja ik weet het echt heel slecht maar steeds wil ik het kopen en vergeet ik het.

6. Wat is een quote waarvan jij denkt: de hele wereld moet hier naar leven?
Dat is een engelse maar hier is 'ie dan: ''You can wait till the storm pass, but you also can learn how to dance in the rain.''

7. Hoe lang doe jij er elke dag over om je klaar te maken?
Met douchen erbij een uur denk ik en als ik een uitgebreide look maak anderhalf uur.

8. Wat is je favoriete YouTube-video?
Ik zou het niet weten. Ik kijk er heel veel maar heb niet echt favorieten.

9. Welke YouTuber verdient volgens jou meer kijkers/abonnee’s?
Uum even denken hoor ik denk toch Pamela kroes en Linda van decorationn. Zij zijn toch wel bloggers die niet zo heel bekend zijn als Beautygloss ofzo, maar ze maken echt goede filmpjes.
10. Wat is een ding waarnaar je heel erg uit kijkt?
Ik ga donderdag of vrijdag naar Amsterdam daar heb ik heel veel zin in! En voor de rest dat ik mijn diploma heb. Dat duurt nog zoo lang maar ik kan echt niet wachten!

11. Wat is je meest awkward filmmoment?
Umm nou dat was niet echt voor een filmpje ofzo. Maar ik deed dus een handstand op mijn bed en knalde keihard met mijn rug tegen de rand van mijn bed, terwijl ik iets zei van '' sterven met een langzame pijnlijke dood '' en Marilene had me dus zitten filmen. GenĂ¢nt!!

12. Hoelang doe je erover om je voor te bereiden als je een video gaat opnemen?
Ongeveer tien minuten denk ik.

13. Draag je nu, of tijdens het opnemen van je video’s, een spijkerbroek of stiekem toch een jogging- of pyjamabroek?
Nee eigenlijk niet echt dit heb ik pas een keer gedaan en het voelde vreemd ofzo.

14. Waar ben je het meest trots op?
Mijn stem ik bedoel niet iedereen kan goed zingen maar ik dus wel. Bleeg het is echt raar en vervelend om dat over jezelf te zeggen.

Nou dat was de tag alweer ik vond het een hele leuke tag om te doen. Ik tag iedereen die deze tag ook wil doen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel xoxo Nairobi 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten