maandag 18 maart 2013

Nairobi en Marilene <3 friends 4 ever

hoi allemaal, vandaag  the friendship story van mij en Nairobi. Tjaa hoe wij eigenlijk bevriend zijn geraakt ? ik kende haar al vaag, via via enzo. maar eigenlijk leerde ik haar persoonlijk kennen toen ze vorig jaar,augustus, bij ons in de klas kwam. Ze was klein, niet erg opvallend maar wel eerlijk. in het begin deed ik niet veel moeite om haar te leren kennen maar toen kreeg ze verkering met mijn crush van toen :$ ik weet nog dat ik in het begin super pissig was. wat dacht ze wel? na een paar weken ervandoor gan met de jongen waar ik al bijna een jaar moeite voor deed?  maar toen ging ik meer met haar om, kwam ze in onze vriendengroep en merkte ik dat ze best wel aardig was. We werden pas echt vriendinnen toen ze mij en Inez uitnodigde voor een logeerpartijtje  omdat ze jarig was. En beetje bij beetje ging ik houden van dat gekke kind. met haar humor en droogheid. maar ze kon ook serieus zijn. bijv. toen ik ruzie kreeg met een andere vriendin. ze was er voor me en dat waardeerde ik echt. Nu zijn we best mates 4 Ever en hebben een hecht vriendinnenclubje met Inez en Elise.
  Nou, een jankverhaal toch ? maar het komt uit mn <3tje en daar gaat het om.. doei allemaal xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten