zaterdag 15 juni 2013

Eindelijk weer een artikel!

Heey mensen,
eindelijk heb ik weer een keer tijd om een artikel te schrijven. Ik heb het echt mega druk namelijk.  Allereerst slecht nieuws eigenlijk zou dit een review moeten worden maar helaas is mijn camera ermee gestopt. Ik baal er echt van want ik kan nu geen product foto's maken en dus ook geen reviews maken. Dus er komen voorlopig geen reviews van mij of ze zijn met slechte kwaliteit.

Op dit moment heb ik het dus mega druk wat ik net al zei. Want ik heb volgende week slotweek. Als ik die niet goed maak heb ik kans dat ik niet over ga naar drie HAVO. En dan blijf ik zitten. Mijn cijfers zijn wel goed gelukkig. Maar het is wel op het randje dus ik kan op dit moment geen onvoldoendes meer halen.
Hoe ik het leren aanpak in tien stappen:
1. Ik maak een planning van wat ik wil doen.
2. Ik zorg dat ik de tijden inplan anders ga ik het uitstellen en komt er later niks meer van.
3. Ik zet een muziekje op, het liefst een die ik niet heel goed mee kan zingen. Ik zou na de tips een top 5 liedjes bij het leren zetten.
4. Ik pak iets van eten zoals worteltjes of een koekje en een glas water voor wat extra energie.
5. Dan kijk ik wat ik ga leren en leg de spullen klaar die ik nodig heb.
6. Ik leg alle dingen die me afleiden zoals mijn mobiel en tablet buiten handbereik.
7. Ik begin met leren.
8. Ik probeer een halfuur achter elkaar te leren, maar mocht ik geen concentratie meer hebben ga ik even 5 minuten iets anders doen.
9. Na een halfuur leren ga ik even een kwatiertje iets ontspannends doen zoals tekenen of even op twitter. Zodat ik daarna weer met frisse tegenzin verder kan gaan.
10. Als ik klaar ben streep ik het af dit geeft echt een goed gevoel.
Dat is dus hoe ik leer.

Nu mijn top 5 van liedjes bij het leren:
1. Sonnentanz van Klangkarussell
2. Lego house van Ed Sheeran
3. Wake me up van Ed Sheeran
4. As long as you love me gecoverd bij the Vamps
5. Waves van Mr Probz

Dit was het wel denk ik. Ik moet nu nog even engels een aardrijkskunde gaan leren. Nog een tip, leer vroeg in de ochtend en daarna nog een keer in de middag dan hoef je 's avonds niets te doen. Ik hoop dat jullie dit leuk vonden see you soon xoxo Nairobi
ps. Kijk even op ons youtube kanaal LotofEverything.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten