maandag 24 juni 2013

French Manicure (how to!) van Max NAILS

Hoii allemaal,
vandaag even een snel artikel voor jullie en wel over MAX nail art.
MAX is het make-up merk van de action en ik ga vandaag voor jullie de FRENCH MANICURE SET revieuwen.. ik heb deze set al een poosje in mijn stash maar nooit echt de tijd gehad om het te testen. Nu dus wel.. laten we maar gauw beginnen

De set bestaat uit een licht roze basecoat, een witte kleur en een transparante base coat.
Natuurlijk beginnen we met de Licht roze base coat (helemaal rechts) deze kleur is eigenlijk heel transparant als je hem aanbrengt.





deze lak laat je GOED drogen want je moet er daarna met plakband overheen om een net wit lijntje te kunnen trekken!! daarna plak je er dus een strookje plakband over zoals op onderstaande foto.

 dan pak je de witte coat die smeer je op het laagje waar geen plakband zit. dan krijg je dit!

en dit is het resultaat, zoals je ziet ben ik geen manicure prinses maar alright ! het is leuk voor zo af en toen en het ziet er tres chic uit..
het hele geheel met topcoat is ook heel mooi maar je ziet die glans niet op de foto.

deze max nail art set is te koop bij de action voor 1,40 euro
Dit was mijn foto tutorial van French manicure
I hope you enjoy it Xoxo Marilene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten